مزایا بیمه کرونا

مزایا بیمه کرونا

  • تعهد پرداخت هزینه‌های درمان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان:  

درصورتی که شما به ویروس کرونا مبتلا شوید و درراستای درمان نیاز به مراجعه به مراکز درمانی، اسکن، آزمایش و یا حتی بستری شدن در بیمارستان داشته باشید، شرکت بیمه متعهد می‌شود تا هزینه‌های درمانی شما را تا سقف معینی (۱۰۰ میلیون تومان) پرداخت نماید. این سقف تعهدات ممکن است در هر شرکت متفاوت باشد، بنابراین پس از کسب آگاهی لازم در این زمینه نسبت به خرید بیمه اقدام نمایید.

  • پرداخت خسارات مالی تا سقف ۳۰ میلیون تومان: 

یکی دیگر از مزایای بیمه کرونا جبران خسارات مالی است. اگر در دوران کرونا شغل شما دچار خسارت و زیان گردد یا شما منبع درآمد خود را به این دلیل از دست بدهید، بیمه کرونا خسارات مالی شما را تا سقف ۳۰ میلیون تومان پرداخت می‌نماید. شما می‌توانید با بیمه بیکاری کرونا این قبیل هزینه‌ها را دریافت نمایید. 

  • مزایای بیمه عمر برای افراد دارای بیمه کرونا: 

چنانچه فرد دارای بیمه عمر و پوشش بیمه کرونا باشد، می‌تواند در زمان درگیری با این بیماری از امکانات بیمه عمر و سرمایه آن استفاده نماید. پس از فوت شخص بیمه‌گذار نیز شرکت بیمه تا سقف معینی غرامت فوت را به ذی‌نفعان فرد بیمه‌گذار پرداخت می‌نماید. این سقف تعهدات تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال نیز تعیین می‌گردد که شما باید پیش از خرید بیمه کرونا مطلع گردید. 

روش‌های خرید بیمه کرونا

اولین روش  برای خرید بیمه کرونا و سایر بیمه‌نامه‌ها، مراجعه حضوری به دفاتر رسمی بیمه است. شما با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی بیمه و ارائه مدارک لازم اعم از مدارک شناسایی و … نسبت به خرید بیمه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای مقایسه میان شرکت‌ها شما نیازمند مراجعه به دفاتر بیمه‌ای متفاوت هستید که این مسئله زمان و هزینه زیادی را از شما صرف می‌نماید.

روش دومی که برای خرید انواع بیمه وجود دارد، مراجعه غیرحضوری و خرید آنلاین است. بعضی از شرکت‌های بیمه‌ای مانند بیمه سامان این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که فعالیت‌های بیمه‌ای خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها به‌صورت آنلاین انجام دهید. شما با مراجعه به سایت بیمه سامان نمایندگی 10137به آدرس htpp://www.bimeh-saman.com می‌توانید بسیاری از خدمات بیمه‌ای خود را سریعاً و با صرف زمان و هزینه کمتر دریافت نمایید.