بیمه حیوانات خانگی

بیمه حیوانات خانگی

امروزه نگهداری از حیوانات خانگی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. شاید تنهایی بعضا انسان را به نگهداری از یک حیوان خانگی ترغیب کند و یا حتی چشم و هم چشمی‌ها و تغییر در سبک زندگی‌ها باعث بالا رفتن این آمار شده باشد. اما با گذشت زمان کوتاهی یک رابطه احساسی عمیق بین انسان و حیوان خانگی او شکل می‌گیرد و همین امر باعث خواهد شد که سلامتی، شادابی و بشاش بودن حیوان خانگی برای صاحبش مهم و حیاتی باشد. اکثر خانواده‌هایی که از حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، به آن مانند فرزند خود علاقه داشته و به سلامتی او اهمیت می‌دهد و دست به هرکاری می‌زند تا از او در برابر خطرات و تهدیدات مراقبت کند.

تمام این مسائل باعث شد تا شرکت‌های بیمه به این فکر برسند تا حیوانات خانگی افراد را تحت بیمه‌هایی مانند درمان قرار دهند. هزینه‌های نگهداری از حیوانات خانگی به خودی خود سنگین است، هزینه درمان بالا در مواقع بیماری این هزینه‌ها را به مراتب بالاتر می‌برد. 

مراحل بیمه حیوانات خانگی
قبل از اقدام برای بیمه سگ یا گربه شما باید شناسنامه و میکروچیپ داشته باشند. میکروچیپ یک تراشه بسیار کوچک است که اطلاعات لازم برای شناسایی حیوان مورد نظر را در خود جای داده است. (لازم به ذکر است میکروچیپ با ردیاب متفاوت است)

مراجعه به یکی از دامپزشکان معتمد بیمه دانا (لیست این مراکز را در پایین مشاهده کنید) واقدام به تکمیل فرم پیشنهاد و صدور گواهی سلامت
پرداخت حق بیمه و مالیات و عوارض به دامپزشک
ارسال مدارک توسط دامپزشک به شعبه صادر کننده بیمه نامه
صدور بیمه نامه توسط شعبه
واریز حق بیمه توسط دامپزشک
ارسال بیمه نامه به کلینیک و تحویل به بیمه گزار توسط دامپزشک
پوشش و حق بیمه حیوانات خانگی
این بیمه هزینه های جراحي و بيمارستاني ناشی از حوادث و بيماری حیوانات خانگی را پوشش می‌دهد.

شما می توانید با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش‌های زیر را نیز دریافت کنید:

عقیم‌سازی
ویزیت دوره‌ای و دارو
پاراکلینیک