مزایای بیمه کرونا

مزایای بیمه کرونا

سایرمزایای بیمه کرونای سامان
در کنار پوشش‌های سه گانه ای که در خصوص بیمه کرونای سامان از آن ها یاد شد؛ این شرکت بیمه‌ای شما را از سایر مزیت‌ها نیز بی بهره نخواهد گذاشت. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت.

بیمه کرونا برای مسافرت خارج از کشور
در صورتی که خارج از این مرز و بوم زندگی می‌کنید و در عین حال می‌خواهید از خدمات و پوشش‌های بیمه کرونا استفاده نمایید؛ شرکت بیمه گر سامان چنین امکانی را برای شما فراهم آورده است تا تنها با خرید بیمه مسافرت در خارج از مرزهای این سرزمین پهناور هم بتوانید از وجود پوشش ها و هزینه های درمانی کرونا بهره مند گردید. وجود این مزیت برای کسانی که می خواهند در خارج از کشور هم از بیمه مسافرت ایام کرونایی استفاده کنند؛ یک چشم انداز ویژه است.

دریافت وام با بیمه کرونا
جدا از سایر پوشش‌ها و هزینه‌های درمانی مختلفی که در شرکت بیمه‌گر سامان وجود دارد؛ شما می‌توانید از دریافت وام در کنار بیمه کرونایی و پوشش‌های مختلف آن استفاده کنید. با این وام بخشی از خسارت‌های احتمالی خویش را جبران می‌کنید. در صورت از دست دادن شغل و کسب و کار خویش با دریافت وام بیمه کرونای سامان می‌توانید جبران مافات نموده و برای خود شغل دیگری را دست و پا کنید.

معافیت مالیاتی بیمه کرونا
بیماری کرونا نیز با شیوع و همه گیری خود در زمره سایر بیماری های خاص دیگر همچون سرطان و… قرار گرفته است. کسانی که به این بیماری مبتلا گشته اند؛ تا سقف ۳۰ میلیون تومان معافیت مالیاتی دارند. این اقدام شرکت بیمه گر سامان خود مزیت چشمگیری به شمار می آید.

اعطای پلاسمای خون به بیماران کرونایی
یکی از امتیازات بسیار قابل توجه که شرکت بیمه گر سامان متولی بیمه کرونا در نظر گرفته؛ طرح اعطای پلاسمای خون به بیماران کرونایی است. این شرکت بیمه ای با در نظر گرفتن حس مسئولیت اجتماعی در راستای کمک و یاری به این قشر از افراد که به ویروس کرونا مبتلا گشته اند؛ حامی و پشتیبان طرح اعطای پلاسمای خون بوده است. این اقدام بیمه کرونای سامان از جمله اقدامات انسان دوستانه و جالب توجهی است که همگان را به خرید این بیمه‌نامه ترغیب می‌کند.

مرخصی استعلاجی با بیمه کرونا
در صورت مثبت بودن تست کرونا، به کلیه کارکنان کسب و کارهای کوچک، مرخصی استعلاجی داده می‌شود. پرداخت هزینه‌های مربوط به مرخصی استعلاجی به عهده شرکت بیمه گر سامان می باشد. بیمه کرونای سامان به ازای هر روز مرخصی استعلاجی، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را به بیمه‌گزاران پرداخت می‌کند.

خسارت فوت بیمه کرونای سامان
اگر خدای نکرده فرد بیمه گر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست بدهد؛ بیمه کرونای سامان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را در جهت جبران خسارت های فوت بیمه‌گر مربوطه به ذی نفعان آن فرد پرداخت می‌نماید.